Iroda: 2092 Budakeszi, Kagyló u. 1-3.

Enélkül biztos nem fog működni a hirdetésed

Enélkül biztos nem fog működni a hirdetésed

Enélkül biztos nem fog működni a hirdetésed

Online kampány készítésekor vannak kötelező elemek, amiket meg kell tervezni, és el kell készíteni: elhelyezés, célcsoport, hirdetés kép, hirdetés szöveg, többféle méretben, többféle verzióban, és még sorolhatnám. A kampánynak azonban van egy rendkívül fontos és meghatározó eleme, amit kivételes precízséggel és pontossággal kell elkészíteni. Ez a landing oldal.

A landing oldal, másnéven landoló oldal vagy céloldal a hatékony marketingstratégia egyik eleme. Ennek segítségével tudod a hirdetésedből meggyőzni és cselekvésre ösztönözni a webhelylátogatódat, hogy az ügyfeleddé váljon.

Ha nem tervezed és építed fel megfelelően a kampányod landing oldalát, akkor konkrétan semmit nem fog érni a hiperszuper szép és jól megírt hirdetésed. Kíváncsi vagy, hogy pontosan mit lehet kezdeni egy landing oldallal, hogy kell felépíteni, és hogyan lehet maximalizálni a konverziókat? Tarts velem!

Mi is az a landing oldal?

Az, hogy mi is az, az még egyszerű (de igazából az egész egyszerű lesz😊 ): a weboldalad egy, a menüből nem elérhető aloldala, amelynek célja, hogy az online hirdetésből vagy esetleg hírlevélből érkező  webhely látogató valamit cselekedjen (konvertáljon) a weboldaladon. Például: vásároljon, megadja az adatait, ajánlatot kérjen, stb.

A célja, hogy az egyszerű webhelylátogatókból ügyfelek váljanak.

Mitől lesz jó egy landing oldal?

  • Van! Ez alatt azt értem, hogy legalább elkészíted, és nem a weboldalad főoldalát vagy egy aloldalát használod a hirdetésben.
  • Fontos, hogy egy landing oldal csak egy bizonyos célközönséget célozzon meg, és csak egy adott ajánlatot tartalmazzon.
  • Minden landing oldalnak egyedi kialakítása legyen, amely illeszkedik az adott célcsoporthoz, ajánlathoz, és a további marketing anyagokhoz is (például: hirdetéskép). Tehát ugyanazokat a színeket, képeket használd a kampányod összes elemében.
  • A weboldal menüsora nem jelenik meg az oldalon, így nincs esélye a felhasználó figyelmének megoszlania, és elkóborolnia a landing oldalról.
  • Figyelemfelkeltő a címsor üzenete.
  • Egyértelműen le van vezetve a felhasználónak, hogy mit kell tennie.
  • Több helyen szerepel a cselekvésre ösztönző akció gomb.

Mire lehet használni egy landing oldalt?

Egy landing oldalt többféleképpen fel lehet építeni, annak függvényében, hogy mi a célja a weboldalnak, és mi az ajánlatod.

1. Listaépítés

Akár egy kedvezményes kuponnal, letölthető tananyaggal vagy bármilyen más a szolgáltatásodba illő csalival tudod arra ösztönözni a webhelylátogatót, hogy megadja az adatait (név, e-mail cím, telefonszám), így te a továbbiakban meg tudod őt keresni akár e-mailen, akár telefonon keresztül, így könnyebben és részletesebben megismertetheted vele a szolgáltatásod és/vagy termékeidet.

2. Esemény regisztráció

Ha online vagy offline eseményt rendezel, akkor egy landing oldalon keresztül gyorsan vásárlásra vagy jelentkezésre tudod ösztönözni a látogatót.

3. Akciók

Ha webshopodban akciót szervezel, akkor egy landing oldalra össze tudod gyűjteni az akcióban szereplő termékeket, így egyszerűbben tudnak a látogatók válogatni az ajánlatok közül.

4. Ajánlatkérés

Egy landing oldal segítségével mutasd be magad és a szolgáltatásod, és ösztönözd arra a látogatót, hogy kérjen tőled ajánlatot. Ezt szintén megteheted egy csalival: például, ha valamely napig ajánlatot kér x% kedvezményt biztosítasz.

Hogyan kell felépíteni egy jó landing oldalt?

Egy jó landing oldal felépítése precíz, pontos és átgondolt munkát igényel. Következő blogbejegyzésemben részletesen leírom majd, hogy hogyan tudsz felépíteni egy jól konvertáló weboldalt.