Marketingtölcsér, avagy a kolbásztöltő
Biztos vagyok benne, hogy már te is hallottad a divatos, modern marketing kifejezést, a marketingtölcsért. Abban már nem vagyok olyan biztos, hogy mindenki tudja is, hogy pontosan mit jelent, miről szól.
Nagyon sok, különböző marketingtölcsér létezik, még iparáganként és cégenként is többféle változata létezhet. Röviden összefoglalva ezt kell róla tudd:
A marketingtölcsér azt jelenti, hogy érdeklődőket terelünk a weboldalra organikusan vagy fizetett hirdetéssel, majd az érdeklődőket feliratkoztatjuk egy hírlevél listára, és rendszeresen küldünk nekik hírleveleket.
De hol itt a tölcsér?
Képzeld el a tölcséredet, amelynek teteje szélesebb, mint az alja. A tölcsér tetején öntjük be a sok-sok érdeklődőt, de a tölcsér alján már kevesebb vevő fog kijönni. A hasonlat legfontosabb része, hogy nem marad ki senki, így a marketing tölcséredben minden érdeklődővel egészen addig kommunikálhatunk, amíg vevő nem lesz belőle, vagy le nem iratkozik.
Ez olyan, mint a kolbásztöltő: Mindenkit beterelünk egy csőbe, egy rendszeres hírlevél áramlásba. Ez biztosítja a folyamatos bevételt és profitot.
A marketingtölcsérről külön lesz egy előadás az április 1-jei E-mail marketing felsőfokon tréningen. Ha te is szeretnél más cégvezetőkkel, vállalkozókkal, marketingesekkel együtt fejlődni, akkor várlak sok szeretettel:
- Helyszín: Holiday Inn Budaörs: 2040 Budaörs, Rubik Ernő utca 2.
- Időpont: 2022. április 1. 9:00-18:00
Ha inkább otthonról vennél részt a tréningen, akkor lehetőséged van online jegyvásárlásra is! Jegyvásárlásért, részletekért és a személyes jegy extráiért kattints:
E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréning
Üdvözlettel,
Parajdi István
Üzleti tanácsadó, a BIT-Hungary, a SikerVitamin és az Online Tűzkerék megálmodója, alapítója és elkötelezett vezetője