Egymillió bevétel a cégedben. Azonnal!
Egy átlagos kis és középvállalkozás körülbelül egymillió dollár forgalmat veszít évente azáltal, hogy nem aknázza ki a hírlevél marketing nyújtotta hatalmas lehetőségeket.
Ne arra gondolj, hogy ha minden potenciális ügyfél hírlevelet kapna, akkor nálunk, a hírlevélküldő cégtől vásárolna. Nem csak erről van szó! A hírlevélnek van egy nagyon alábecsült vagy elfeledett hatás, ami egyben haszon is: a bizalomépítés.
Ma már nem elegendő az, hogy egy érdeklődő meglátja a hirdetésed. Ennél jóval több kell ahhoz, hogy az érdeklődő a vevőd, sőt az elkötelezett, hűséges vevőd legyen.
A bizalom, ami hiányzik
A mai reklám és információ áradatban a legnagyobb gond, hogy hogyan bízzunk egy cégben. Kire merjük rábízni a pénzünket és a problémánk megoldását? Nem csak az építőiparban, hanem más területeken is sok a kókler és a megbízhatatlan cég.
Ahhoz, hogy bizalmat építs egy idegenben, akitől azt szeretnéd, hogy vásároljon tőled, többször kell “megérintsd”. Költhetsz százezreket hirdetésre, de ennél sokkal egyszerűbb, olcsóbb eszköz a hírlevél, vagyis az e-mail marketing. Nem ördögtől való, nem humbug és nincs is benne semmi csoda, de mégis működik. Április 1-jén meg is mutatjuk neked, hogyan!
Gyere el az E-mail marketing felsőfokon tréningünkre, hogy megtanulhasd, elsajátíthasd, magasabb szintre emelhesd tudásod!
- Helyszín: Holiday Inn Budaörs: 2040 Budaörs, Rubik Ernő utca 2.
- Időpont: 2022. április 1. 9:00-18:00
Ha inkább otthonról vennél részt a tréningen, akkor lehetőséged van online jegyvásárlásra is! Jegyvásárlásért, részletekért és a személyes jegy extráiért kattints:
E-mail marketing felsőfokon gyakorlati tréning
Üdvözlettel,
Parajdi István
Üzleti tanácsadó, a BIT-Hungary, a SikerVitamin és az Online Tűzkerék megálmodója, alapítója és elkötelezett vezetője