Online Marketing Edzőtábor
Online Marketing Edzőtábor
Online Marketing Edzőtábor
126.873 Ft
PRO csomag (3 hónap)
Heti fejlődés az online marketingben
hozzáférés az összes videós tananyagokhoz
hozzáférés a szakmai cikkekhez
élő online konzultáció minden hétfőn
hozzáférés a heti konzultációk felvételeihez
Biztos történt már veled is olyan, hogy megvettél egy tananyagot, nekiálltál megtanulni, megcsinálni, de nem sikerült, mert
- nem tudtad rendszeresen csinálni
- a mindennapi tűzoltás miatt elfelejtetted
- megakadtál
- nem értetted
- a számítógép mást írt ki, mint a tananyag
Kihez tudtál fordulni?
Senkihez, mert nem adtak hozzá edzőt és közösséget!
Mi adunk neked közösséget, példát és edzőt!
Ez az Online Marketing Edzőtábor.
Fontos! Ne jelentkezz, ha
- nem akarsz fejlődni;
- szerinted ráér még az online világba belépni;
- nem számít, ha minden percben pénzt veszítesz;
- nem számít, ha elszalad melletted a világ.
Ha nem jelentkezel, további fejlődésed megint nem lesz, veszíted a pénzed és az életed.
A halálos ágyadon nem azt fogod bánni, amit megcsináltál, amiért pénzt adtál, amiért elköltöttél valamit vagy amire időt szántál, hanem azt, amit kihagytál.
Ha most regisztrálsz, a következő hétfőtől már bent is vagy az edzőtáborban.
Ezekkel a témákkal biztosan találkozni fogsz az edzőtáborban:
1. Mi a célod?
A sikeres vállalkozás kezdéshez több dolog kell: üzleti célok, privát célok, szakmai célok és az egész illeszkedjen a személyes életcélodhoz. Ehhez sokat kell tervezned és gondolkodnod, amihez megkapod az eszközöket és kérdéseket.
2. Termék tisztázása, véglegesítése
A kezdők 70-80%-a nem jó termékötlettel indul el. Ez a bukás egyik fő oka. Ezért kell egy mentor és egy mastermind csoport, hogy a terméket és a szolgáltatást közösen tökéletesre csiszolja és véglegesítse. Ehhez szükséges tudást és ellenőrző kérdéseket kapsz.
3. Pozicionálás, egyedi előnyök
Ha a terméked ugyanolyan, mint a többi, akkor csak a szerencsén, vagy az olcsó áron múlik, hogy téged válasszanak. A pozicionálás egy életbevágó eszköze a vállalkozónak, hogy nyereséget tudjon termelni, és hogy ügyfeleket szerezzen a piaci véres versenyben.
4. Üzleti terv
A hibás vagy a teljesen hiányzó üzleti terv pont azt eredményezi, mint egy rosszul megoldott matematika dolgozat az iskolában: bukást! A zseniális üzleti ötlet ha a számokban nem stimmel, akkor bármilyen zseniális, bukást hoz!
5. Online vásárlási folyamat tervezése
Lehet álmodni a sok ügyfélről, de amikor megjelenik az első, akkor se ő nem tudja, se a vállalkozó, hogy mi a vásárlási folyamat, mert nincs minden részletében kidolgozva, végig gondolva és letesztelve. Több mint 500 online ügyfél tapasztalatával hátunk mögött tervezzük meg veled a folyamatot.
6. 5 lépéses hatékonysági lánc tervezése
Az 5 lépéses hatékonysági lánc, vagy divatosabb nevén – marketing tölcsér – nélkül elvesznek az ügyfelek és hiába volt minden online marketing erőfeszítésünk. Mindent megtudsz, hogy az ügyfelek ne elvesszenek, hanem látogatóból vevők legyenek.
7. Online marketing eszközök áttekintése és kiválasztása
A sok eszköz közül nem egyszerű kiválasztani a saját vállalkozáshoz legjobban illő és a legjobb eredményt hozó online eszközt kiválasztani. Ami az egyik cégnek hatékonyan hoz ügyfeleket, az a másiknak lehet, hogy hatástalan, és csak pénznyelő.
8. SEO alapok
A keresőoptimalizálás nem egy lehetőség a sok közül. Ez az, ami a legkönnyebben megtanulható, és messze a legjobb és legtartósabb eredményt hozza minden online marketing eszköz közül.
9. Weboldal kialakítása
Mindenki akar és készít weboldalt, de a többségük nem ér semmit. Mások rossz startégiáját másolják, nem folyamatokban gondolkodnak és ezért nem tudják, milyen elemek kellenek nekik speciálisan a weboldalukhoz. Közösen veled felépítjük a struktúrát.
10. Adatvédelmi szabályzat
Tudnod kell miket tartalmazzon az adatvédelmi szabályzatod. Ennek felépítését és elemeit átnézzük veled. Minden cégnek a tevékenysége, marketingje és adattárolása miatt az adatvédelmi szabályzatát egyedileg kell kialakítani.
11. CMS rendszerek
Melyik rendszer a legjobb számodra és milyen szempontok alapján válaszd ki, ezt közösen átbeszéljük.
12. Jogtiszta tartalom
A képek, videók, szöveges és zenei tartalom mindig egy jogi veszélyt rejt. Ezért fontos, hogy jogtiszta tartalmakat használj. Áttekintjük, hogy honnan tudsz ilyeneket hivatalosan vásárolni és hogyan kell ezeket jelölni.
13. Képszerkesztő eszközök
A gyors és hatékony képszerkesztő eszközök meghatározzák a Te hatékonyságodat is. Amikor a weboldalra vagy a közösségi médiába teszel fel képeket, akkor fontos a gyors és pontos munka.
14. Regisztráció – hírlevéllista építése
A gyors és hatékony képszerkesztő eszközök meghatározzák a Te hatékonyságodat is. Amikor a weboldalra vagy a közösségi médiába teszel fel képeket, akkor fontos a gyors és pontos munka.
15. Közösségi média használata üzleti szempontból
Melyik közösségi médiát érdemes használnod és hogyan. Szükség van egy stratégiára, egy időtervre. Közösen kialakítjuk a számodra.
16. Facebook marketing
A Facebook ma elkerülhetetlen egy vállalkozó számára. Megtanuljuk, hogy milyen tartalmakat és milyen ütemezésben készíts. Hogyan használd a Facebookot hirdetésre magas hatékonysággal.
17. Instagramm marketing
Az Instagramm minden vállalkozó számára fontos. Azért is meg kell ismerni, mert meglepő lehetőségeket rejt. Megtanuljuk, hogy milyen tartalmakat és milyen ütemezésben készíts. Hogyan használd a Instagramm hirdetésre magas hatékonysággal.
18. YouTube marketing alapok
A YouTube az egyedüli olyan eszköz, ahol, ha sok tartalmat készítesz, akkor cserébe sok ügyfelet kapsz. Hogyan szerezhetsz ingyen vagy fizetett hirdetésekkel ügyfeleket.
19. Tartalomgyártás
Az online marketing egyik fizető eszköze a tartalom. Hasznos, virális, bizalmat építős és szórakoztató legyen. Ezt fogjuk közösen megtanulni és egy stratégiát kialakítani.
20. Bejegyzések készítése
Egy bejegyzésre akkor kattintanak, ha jó az indexképe, ha figyelemfelkeltő a cím. Ez a kettő befolyásolja a kattintást, de ugyanilyen fontos a tartalom is.
21. Videók készítése
Ma a legjobban fogyasztható tartalom a videó. Ez elengedhetetlen a cég kommunikációjában. Milyen eszközökkel, milyen taralommal készíts videókat. Milyen legyen a formátuma és hogyan tudod megvágni.
22. Tartalom és posztolás tervezése
Az online marketing egyik elsődleges törvénye a rendszeresség. Milyen gyakran és milyen tartalmat kell posztolni, melyik csatornán.
23. Kutatás és kapcsolatépítés a közösségi médiában
A közösségi média kiváló forrás a piackutatásra, információszerzésre és konkurencia kutatásra. Hogyan csináld, megmutatjuk neked.