Közösségi felületnek indult, ma már inkább hirdetési felületként funkciónál a Facebook. A hírfolyamunkból eltűntek az ismerőseink bejegyzései. Felkapott bejegyzéseket, és média oldalak, közszereplők és híres emberek bejegyzéseit látjuk, hogyha az algoritmus is úgy gondolja, hogy érdekes lehet számunkra a tartalom.
A vállalkozások oldalait háttérbe szorítja a Facebook, és nagyon kevés felhasználónak mutatja meg a tartalmait, ha nem fizetnek.
Rengeteg tananyagot és tréninget találhatsz arról, hogy tudsz Facebook és Instagram hirdetésekkel érvényesülni, de arról rendkívül kevesen beszélnek, hogy hogyan tudod az organikus elérésedet maximalizálni.
Kezdő vállalkozóként ez rendkívül fontos, hiszen vállalkozásod életének legelején a hirdetésekre nincs elegendő vagy egyáltalán nincs kereted. Amid viszont van, az az idő. Az időddel, munkáddal tudsz gazdálkodni, és míg nem teremted elő magadnak a marketing büdzsére valót, addig ezt tudod beforgatni vállalkozásod sikerének érdekében.
Néhány praktikával elérheted azt, hogy organikusan többen lássák a tartalmaidat és több aktivitás (reakció, hozzászólás) érkezzen rájuk. Ha ezeket az apró trükköket alkalmazod, akkor máris eredményesebb leszel a közösségi médiában.
2021 augusztus 26-án tartandó ingyenes, online webináriumon többek között ezeket a praktikákat is bemutatjuk, hogy vállalkozásodat a siker irányába tereljük.
Regisztrálj, hogy ne maradj le az értékes tudásról. A regisztrációdért cserébe most megajándékozunk egy korábbi webináriumunk felvételével is: