Van-e értelme követni a trendeket, és minden egyes újonnan megjeleni csatornát kipróbálni, időt és energiát áldozni rá, ha azt sem tudjuk pontosan mi is történik ott? Nagy hátrányban lesz-e az a vállalkozás, aki csak a jól bevált, hagyományos marketing eszközöket használja ki? Nézzük!
Itt ez az őrült TikTok, amiről mindenki beszél, mert most éppen ez a legtöbbet letöltött alkalmazás (igen, a Facebookot is megelőzte), és mindenki ezt nyomkodja. De kell ez neked? Összeírtam néhány szempontot, amit érdemes lenne átgondolj, mielőtt eldöntöd, hogy van-e értelme a te vállalkozásodnak használni ezt az új platformot, vagy a többi közösségi média felület egyikét vagy összességét.
Először is nézzük a számokat. Az, hogy a TikTok a legtöbbet letöltött alkalmazás, az még nem mutatja meg, hogy hányan használják. Az sokkal fontosabb, hogy mennyi aktív felhasználója van az adott platformnak, és pontosan kik is ezek az emberek.
Azt sem árt tudni, hogy pontosan milyen tartalmakkal tudsz jelen lenni, ezért érdemes először beregisztrálj, és kicsit böngészni a felületeken, megnézni mit csinál a konkurenciád, és hogy mik a trendek a külföldi piacokon. Hátha tudod azokat itthon alkalmazni.
Utána el kell döntsd, hogy tudsz-e olyan minőségi tartalmat gyártani, ami beleillik a TikTok, az Insta, a Face vagy esetleg a Pinterest és a többi tartalmába, Ugyanis nem rakhatsz ki mindent mindenhova ugyanúgy, mert ezek a felületek máshogy működnek.
Mivel ahhoz, hogy mit, mikor, hogyan és hova helyezz el, kicsit több idő és részletesebb tudás anyag kell, mint egy blog cikk, ezért engedd meg, hogy meginvitáljalak egy ingyenes, online előadásra, ahol még többet megtudhatsz arról, hogy tudsz eredményes lenni a közösségi médiában.
Regisztrálj, és gyere el 2021. augusztus 26-án, 19:00-kor az Online Tűzkerék ingyenes, online webináriumjára, ahol többek között beavatunk az online marketing és a közösségi média alapismereteibe, hogy kezdő vállalkozóként sikeresen használd ki az online eszközök előnyeit.
Itt tudsz regisztrálni: